הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/16/2009 3:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  noamgri . עם תוכן  נפח בלחץ גבוה 50-60 PSI
נושא: נפח בלחץ גבוה 50-60 PSI תאריך: 11/16/2009 3:28:00 PM
מחבר/ת: noamgri .

זה אמור להושיב את הצמיג כמו שצריך. אם זה לא עוזר יכולה להיות בעיה בצמיג.


חזרה לפורום