טקסט הודעת פורום
11/16/2009 3:28:00 PM
noamgri .
נפח בלחץ גבוה 50-60 PSI
נושא:
נפח בלחץ גבוה 50-60 PSI
תאריך:
11/16/2009 3:28:00 PM
מחבר/ת:
noamgri .
זה אמור להושיב את הצמיג כמו שצריך. אם זה לא עוזר יכולה להיות בעיה בצמיג.
חזרה לפורום