טקסט הודעת פורום
| 11/16/2009 3:36:00 PM |
|
נושא: יש בת"א! תאריך: 11/16/2009 3:36:00 PM
מחבר/ת: אבי יער
גם אני חיפשתי.הלימוד הוא בדרך כלל אחד על אחד אלא אם במקרה יש כמה שרוצים ומדובר בערך ב10 מפגשים.הבעיה זה להגיע לשם.אם תרצה בכל זאת אתן לך את המייל שלהם. כתוב לי.
|
חזרה לפורום |
|
|