טקסט הודעת פורום
| 11/16/2009 7:25:00 PM |
|
נושא: 2 שאלות... תאריך: 11/16/2009 7:25:00 PM
מחבר/ת: יריב אזולאי
א´ ברשותי אופני שיכוך מלא, האם בעליות עדיף לנעול את שני הבולמים? אחד מהם? כי רכבתי על זנב קשיח ונהנתי יותר.
ב´ בטיובלס, כמה לחץ אוויר כדאי למלא?
תודה ויום טוב
|
חזרה לפורום |
|
|