נושא: האמת... תאריך: 11/16/2009 10:47:00 PM
מחבר/ת: eran levy
ראיתי את המגוון של הרו שיפט אר 1 ואפשר אפילו למצוא כאלה ב1800 שקל אבל השאלה אם שווה להיכנס לתחום שאני לא מבין בו כלל ולא יודע אם אני אוהב את הנסיעה בכלל, כי אני מעריך שהחלקים פחות טובים שם מאשר ספשלייזד ספורט דיסק לדוגמא וגם אני אצטרך להתעסק עם יותר חלקים שגם ככה אני לא מבין בהם... אני באמת מסובב מכל ההיצע שיש כי בכל חנות מנסים לדחוף לי מה שהם מייצגים ויש המון סוגים. ראיתי בחנות יד שנייה דיימונדבק רספונס ספורט ממש ממש חדשות ב1400 שקל. ואז נכנסתי לחנות אחרת ואמרו לי שדיימונבק זו חרא של חברה ושהן כבדות ושהזווית של הכידון לא טובה וכו´... נראה לי שבסוף אני אלך על ספשלייזד חדשות הרדרוק ספורט דיסק ב2200 שקלמ או אולי משומשות כאלו ב 1800 :confused: :confused: :confused: ... מה אתם חושבים??
|