נושא: החלפת קפיץ מה ההשלכות ? תאריך: 11/16/2009 11:13:00 PM
מחבר/ת: עידן זוהר
שלום לכולם,
אז אחרי הרומני (כן מצאתי את זה בסוף), ועד כמה מסלולים חביבים שביצעתי לאחרונה, אני מרגיש צורך בבלימה "חזקה" יותר, הכוונה היא שלדעתי הקפיץ שמותקן על הבולם שלי (FOX VANILLA R) עשה את שלו, שכן הוא כבר די מכוון לקשיחות מרובה (וריבאונד בהתאם) אבל עדיין נסגר לעיתים קרובות, וחיזוק הקשיחות נהיה מוגזם לדעתי.
ולכן יש לי מספר שאלות לגבי הקפיץ, מה שמותקן לי כרגע באופניים זה קפיץ של X FUSION בגודל 550X51 כאשר המהלך הכללי הוא 5 אינץ.
1. שידורג לקפיץ ארוך/עובה יותר (הבולם הוא 19 ס"מ E2E) יעזור ? 2. מה יועיל יותר אורך, עובי או שניהם ?
אני מאמין שקפיץ ארוך יותר יוכל להתמודד עם הקפיצות/דרופים טבו יותר (הגיון בריא) דעות כלליות והצעות יתקבלו בברכה (-:
|