הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/16/2009 11:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל טפיירו עם תוכן  אני חושב
נושא: אני חושב תאריך: 11/16/2009 11:35:00 PM
מחבר/ת: אייל טפיירו

שאם תכנס לתחום עם אופניים ברמה נמוכה הסיכוי שתתאהב בתחום יותר נמוך,אני אישית נכנסתי לתחום עם אופני זנב קשיח פשוטת של KHS , אם אתה עומד בתקציב תקנה אוופני שיכוך וככה הכניסה תהיה יותר נעימה בהצלחה!!!


חזרה לפורום