טקסט הודעת פורום
| 11/16/2009 11:35:00 PM |
|
נושא: אני חושב תאריך: 11/16/2009 11:35:00 PM
מחבר/ת: אייל טפיירו
שאם תכנס לתחום עם אופניים ברמה נמוכה הסיכוי שתתאהב בתחום יותר נמוך,אני אישית נכנסתי לתחום עם אופני זנב קשיח פשוטת של KHS , אם אתה עומד בתקציב תקנה אוופני שיכוך וככה הכניסה תהיה יותר נעימה בהצלחה!!!
|
חזרה לפורום |
|
|