הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/13/2002 12:29:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תומר עם תוכן  תודה דרור, אבל יש לי דילמה קטנה !
נושא: תודה דרור, אבל יש לי דילמה קטנה ! תאריך: 11/13/2002 12:29:00 AM
מחבר/ת: תומר

האמת היא שאני רוכב כבר 3 חודשים על ראלי A4 והם פשוט לא מתאימים לשטח, לרכיבה אגרסיבית, הם לא מנצלים את הכח שאני משקיע ורק גורמים לנזק בריאותי. יצא לי לרכב על ספשלייזד רוק הופר פרו (5500 ש"ח)
על קנונדייל ז"ק (לפני 4 שנים עלו 10000 )
על SUGAR 3 זה פשוט עולם אחר, הכח שאתה משקיע אתה גם מקבל בשבילו והרבה !
מתעייף הרבה פחות !
רכבתי מעט על TREK 6700 וגם היה נחמד (5300 ש"ח ) עדיין חושב שכדי להשקיע רק 3000 ש"ח !!! אם היה לי נחמד על ה- TREK 6700 האם יהיה גם נחמד על ה- TREK 4900, כי אני אכן זקוק לאביזרים שמסביב ???

תודה


חזרה לפורום