הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/18/2009 8:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  קצת בילבלת אותי...
נושא: קצת בילבלת אותי... תאריך: 11/18/2009 8:40:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אתה יכול להחליף את הקפיץ עצמו, על אותו בולם. במקרה כזה אתה צריך לודא שאורך ההתכוצות שלו מתאים.
בהגדרת הקפיץ יש שני מספרים - אחד מתייחס לעומס שנדרש כדי לכווץ את הקפיץ (במקרה שלך - 550) והשני מידת ההתכוצות האפשרית (במקרה שלך 51מ"מ). אתה צריך קפיץ עם מקדם 600לפחות ועם מידת התכווצות 51 לפחות ("2).
לשנות את האורך לא יעזור לך שום דבר - כי המקדם הוא הקובע.

אם אתה רוצה מהלך ארוך יותר - תצטרך להחליף שלדה...

בהצלחה


חזרה לפורום