נושא: קצת בילבלת אותי... תאריך: 11/18/2009 8:40:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אתה יכול להחליף את הקפיץ עצמו, על אותו בולם. במקרה כזה אתה צריך לודא שאורך ההתכוצות שלו מתאים. בהגדרת הקפיץ יש שני מספרים - אחד מתייחס לעומס שנדרש כדי לכווץ את הקפיץ (במקרה שלך - 550) והשני מידת ההתכוצות האפשרית (במקרה שלך 51מ"מ). אתה צריך קפיץ עם מקדם 600לפחות ועם מידת התכווצות 51 לפחות ("2). לשנות את האורך לא יעזור לך שום דבר - כי המקדם הוא הקובע.
אם אתה רוצה מהלך ארוך יותר - תצטרך להחליף שלדה...
בהצלחה
|