נושא: הגובה בהחלט חריג - המשקל פחות בעייתי תאריך: 11/18/2009 11:27:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
מידה XL לא תמיד תתאים. שני פרמטרים חשובים: מידת הצינור העליון (TopTube או TT) - אני עם 178 חי טוב מאוד עם "24 - כנראה שאתה צריך לפחות "26-"27. אורך צינור הכסא פחות חשוב, משום שניתן להשיג מוטות כסא ארוכים, ואף על פי כן - אתה צריך לפחות "22.
עם ז"ק (זנב קשיח, כלומר ללא שיכוך מאחור) לא צריכה להיות לך בעיה עם המשקל כל עוד אתה לא קופץ עם האופניים. שים לב רק לגלגלים - הם החוליה החלשה על פי רוב. ש"מ (שיכוך מלא - קדמי וגם אחורי) יעלו יותר, וצריכים להתאים גם למשקל.
מבין היצרנים הזולים, האופניים של HARO ידועים במידות גדולות יחסית למידה הרשומה. אם תמצא כאלה במידה XL הם כנראה יתאימו.
אני רוצה להדגיש שוב - XL לא תמיד יתאים לך. אל תקנה (חדש או משומש) בלי רכיבת נסיון.
בהצלחה
|