הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/18/2009 8:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיל שפילברג עם תוכן  עזרה עם אויד ג´ויסי 3
נושא: עזרה עם אויד ג´ויסי 3 תאריך: 11/18/2009 8:24:00 PM
מחבר/ת: גיל שפילברג

קניתי אופניים יד שנייה שלא נסעו כלל.
בקאליפר הקדמי שתי הרפידות נוגעות בדיסק. איך אפשר לדחוף אותם אחורה?



חזרה לפורום