נושא: רפידות צמודות לדיסק תאריך: 11/18/2009 8:37:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
ע"מ להרחיק את הרפידות מהדיסק צריך לפרק את הגלגל ובעזרת מברג שטוח רחב ללחוץ בחוזקה על כל רפידה לכיוון הקליפר. שים לב שכאשר הגלגל בחוץ לא ללחוץ על ידית הבלם כי תחמיר את המצב.
לאחר דחיפת הרפידות לתוך הקליפר, חבר חזרה את הגלגל ופמפם מספר פעמים את הידית כדי שהרפידות יתקרבו לדיסק למרחק הנדרש. סובב את הגלגל ותבדוק אם פתר את הבעיה.
בעיה נוספת שיכולה להיות אצלך שהקליפר לא מכוון טוב - מחובר בזוית לדיסק. כדי לתקן זאת יש לפתוח מעט את שני הברגים שמחברים את הקליפר אל השלדה או הבולם (כאשר הגלגל מחובר) לפמפם מספר פעמים את ידית הבלם ובפעם האחרונה ללחוץ ולא לשחרר. בשלב זה יש לסגור את הברגים ולבדוק את סיבוב הגלגל.
בהצלחה :)
|