נושא: אכן בעייתי אבל יש פתרון תאריך: 11/18/2009 9:02:00 PM
מחבר/ת: Alon Pery
שלום לך גם אני בגובה 2M על 115 ק"ג רכבתי כ 3 שנים על אופני XL וזה לא היה זה - עדיין קטן לא מזמן החלפתי ל specialized stumpjumper XXL שילדה ענקית וסוף סוף מתאים וגם איכותי הם לא זולים ... אבל אם יתמזל מזלך להתקל בכאלה יד שנייה - לך על זה
|