הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/18/2009 9:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Alon Pery עם תוכן  אכן בעייתי אבל יש פתרון
נושא: אכן בעייתי אבל יש פתרון תאריך: 11/18/2009 9:02:00 PM
מחבר/ת: Alon Pery

שלום לך גם אני בגובה 2M על 115 ק"ג
רכבתי כ 3 שנים על אופני XL וזה לא היה זה - עדיין קטן
לא מזמן החלפתי ל specialized stumpjumper XXL
שילדה ענקית וסוף סוף מתאים וגם איכותי
הם לא זולים ...
אבל אם יתמזל מזלך להתקל בכאלה יד שנייה - לך על זה


חזרה לפורום