טקסט הודעת פורום
| 11/18/2009 10:50:00 PM |
|
נושא: המהלך הוא 5אינץ בשילדה תאריך: 11/18/2009 10:50:00 PM
מחבר/ת: עידן זוהר
אני לא מעוניין לחליף בולם או אופניים, אלה לספק בלימה "חלקה" יותר במצבים אגרסיבים יותר (-: מצאתי את הטבלה הנ"ל פה..
על איזה נתונים אני אמור להסתכל בדיוק ? תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|