הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/19/2009 10:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית שרוני עם תוכן  הטבלה הזו לא רלוונטית
נושא: הטבלה הזו לא רלוונטית תאריך: 11/19/2009 10:24:00 AM
מחבר/ת: עמית שרוני

הטבלה בסה"כ מתרגמת מהלכי קפיץ שונים לSAG של 25%. אתה יכול לבנות אותה בעצמך באקסל.
לשאלתך המקורית, לא יעזור לך לכוון את הקשיחות של הקפיץ כי זה לא ימנע את סגירת המהלך. הקפיץ תמיד נשאר אותו קפיץ, ולא משנה כמה "תקשיח אותו".
אתה צריך קפיץ במידה מתאימה למשקל שלך וכנראה מה שיש לך היום לא מספיק.
אגב, מהנתונים שסיפקת יכול להיות שהקפיץ שלך קצר מדי (מהלך הקפיץ, לא האורך שלו):
אם מדובר בשלדה "5 וב -190 ממ E2E, סביר מאוד (צריך לבדוק כמובן) שמידות הבולם שלך הן 190X50 ובולם 550X51 הוא פשוט קצר מדי. מהלך בולם של 50 ומהלך קפיץ של 50 זה לא טוב. אתה צריך מהלך קפיץ יותר גדול.
אם תרצה הסבר יותר מפורט קצת על מידות קפיצים בשמחה.



חזרה לפורום