טקסט הודעת פורום
| 11/19/2009 2:33:00 PM |
|
נושא: אני אשמח להסבר. תאריך: 11/19/2009 2:33:00 PM
מחבר/ת: עידן זוהר
את הנתונים לקחתי מהPDF הזה: http://www.foxracingshox.com/fox_tech_center/owners_manuals/04_RearShocks_en.pdf
אז אני צריך ליחס חשיבות ל51 או ל550 ? תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|