הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/19/2009 2:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידן זוהר עם תוכן  אני אשמח להסבר.
נושא: אני אשמח להסבר. תאריך: 11/19/2009 2:33:00 PM
מחבר/ת: עידן זוהר

את הנתונים לקחתי מהPDF הזה:
http://www.foxracingshox.com/fox_tech_center/owners_manuals/04_RearShocks_en.pdf

אז אני צריך ליחס חשיבות ל51 או ל550 ? תודה.


חזרה לפורום