טקסט הודעת פורום
| 11/19/2009 7:29:00 PM |
|
נושא: שאלה בקשר למכירת אופניים תאריך: 11/19/2009 7:29:00 PM
מחבר/ת: גיל משולם
אני רוצה למכור אופניים K2 - SideWinder 2009 נשברה לי השלדה בהם ובמקום לקבל רק שלדה אני מקבל אחריות מהחברה לאופניים כאלה חדשות ואני רוצה למכור אותם בכמה כדי לי
|
חזרה לפורום |
|
|