נושא: או קי הבנתי תאריך: 11/19/2009 9:51:00 PM
מחבר/ת: עידן זוהר
תודה על ההסברים, אז מה שקורה כרגע זה בעצם ש"הסגירה" של הבולם היא בא לידי ביטוי בגלל שהקפיץ שלי קצר מדי..מה שגורם לסלילים שבו להיפגש אחד עם השני..וזה לפני "המעצור" שקיים בבולם עצמו..
או קי אז כרגע אני צריך בעצם בולם שהוא לפחות 55 מ"מ ולדעתי באזור ה650.. מישהו מכיר חנות בארץ..או שעדיף בEBAY ?
|