טקסט הודעת פורום
| 11/19/2009 10:49:00 PM |
|
נושא: זה לא אומר שזו הבעיה אצלך תאריך: 11/19/2009 10:49:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני
רק העליתי השערה. אתה צריך לבדוק בעצמך כי אני לא יודע מה המידות של הבולם שלך. העצה שלי היא: א´ לא לרכב ככה. ב´ ללכת לחנות טובה ולבקש את עזרתם בהתאמה של קפיץ אפילו אם זה יעלה קצת יותר. נסה כמה מידות.
|
חזרה לפורום |
|
|