הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/19/2009 10:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית שרוני עם תוכן  זה לא אומר שזו הבעיה אצלך
נושא: זה לא אומר שזו הבעיה אצלך תאריך: 11/19/2009 10:49:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני

רק העליתי השערה. אתה צריך לבדוק בעצמך כי אני לא יודע מה המידות של הבולם שלך.
העצה שלי היא:
א´ לא לרכב ככה.
ב´ ללכת לחנות טובה ולבקש את עזרתם בהתאמה של קפיץ אפילו אם זה יעלה קצת יותר. נסה כמה מידות.



חזרה לפורום