נושא: כן אני עדיין חושב כך... תאריך: 11/13/2002 12:53:00 AM
מחבר/ת: דרור סופר
אין הרבה קשר בין ראלי A4 לטרק 4900 ומעלה אינה נכונה. ומשם לקפוץ ל 5000 או 7000 או 10000 שקל צריך לבצע באופן רגוע ושקול.
לי היו 4900 עד לפני זמן קצר והם אחלה אופניים. אם כל העניין הוא כמו שאתה אומר מסתכם בתחושה אז לפני החלפה וקפיצת מדרגה כספית תבדוק מה כן מתאים לך בטווח הנמוך.
אתה צריך לבדוק בשוק כי יש גם אופניים כמו בסיסיים כמו ג´יאנט יוקון שהם חצי מחיר עם אבזור בסיסי הרבה יותר אבל לדעתי עם רכיבה כיפית לא פחות.
אולי שווה לך לעבור לכאלה או דומים של חברות אחרות בהשקעת מינימום ובעוד חצי שנה עד שנה לשקול שדרוג נוסף - כשאז כבר תדע מה הכי עושה לך את זה והפחד מהשקעה מסיבית ירד.
האם אופניך הותאמו לך מבחינת מידה? האם אתה יודע שצמיגי הגומי שלך מעמיסים עליך באופן מאוד מסיבי?
|