טקסט הודעת פורום
| 11/21/2009 11:33:00 AM |
|
נושא: בולם ישן תאריך: 11/21/2009 11:33:00 AM
מחבר/ת: סלבי קנוביץ =====
הבולם גמר את תפקידו כחיים הוא לא בטוח לרכיבה יותר בגלל עיפות החומר תחליף אותו אבל שים לב סביר להניח שגודל מיסב הראש לא יתאים (בולמים ישנים הם בעלי קוטר צינור של 1 ינץ וחדשים יותר הם1.1\8 אינץ
|
חזרה לפורום |
|
|