הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/22/2009 10:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידן זוהר עם תוכן  ידית ברקס הידראולי, איזה ?
נושא: ידית ברקס הידראולי, איזה ? תאריך: 11/22/2009 10:11:00 PM
מחבר/ת: עידן זוהר

שלום לכולם,

יש לי התלבטות, ברשותי מערכת ברקסים של SHIMANO 485, ידית אחת התעקמה ובסופו של דבר נשברה, הצלחתי להחליף לידת אחרת זמנית הכל עובד כרגיל.

שוטטתי ברשת ויש ברשותי אפשרות להזמין ידית בלבד מCRC ב20 דולר, אך רציתי לשאול מנסיון של אנשים פה, אני רואה הרבה "מבצעים" ומחריים טובים יותר לידיות יותר איכותיות כגון הDEORE/XT וכו במחיר די מצחיק לשני ידות.

מישהו יודע עם הדבר יכול להתאים לסט שלי כרגע ?



חזרה לפורום