טקסט הודעת פורום
| 11/22/2009 11:17:00 PM |
|
נושא: אבד שרוול רגל של נליני תאריך: 11/22/2009 11:17:00 PM
מחבר/ת: איתי המאירי
בבוקר ממש קר. לבשתי שרוולי רגלים של נליני.בצומת חנניה לכיוון מירון כבר התחמם והרדתי אותם. הבעיה ששרול אחד נפל היכן שהוא בדרך מצ. חנניה, גוש חלב, עין זיתים,לעמיעד.בן הזוג מתגעגע.
|
חזרה לפורום |
|
|