טקסט הודעת פורום
| 11/23/2009 3:02:00 PM |
|
נושא: החלפת מעביר אחורי משימנו לSRAM תאריך: 11/23/2009 3:02:00 PM
מחבר/ת: גיל שפילברג
יש י על האופניים מערכות שימנו דאור. אני רוצה להחליף מעביר אחורי לSRAM. האם השיפטרים/קסטה/שרשרת יעבדו כתיקונם עם מעביר אחורי SRAM
|
חזרה לפורום |
|
|