הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/23/2009 4:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  מעביר אחורי
נושא: מעביר אחורי תאריך: 11/23/2009 4:24:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

המעבירים האחוריים של SRAM עובדים ביחס העברה 1:1 בעוד שמעבירים של שימאנו ביחס העברה 2:1.
ע"מ לעבור למעביר אחורי של SRAM תצטרך גם לעבור לשיפטר אחורי (ימני) של SRAM.


אגב, במעביר קדמי אין הבדל, SRAM וגם שימאנו עובדים ביחס העברה 1:1.

מה הסיבה שאתה רוצה להחליף את המעביר האחורי - הוא לא תקין / שבור?



חזרה לפורום