נושא: מעביר אחורי תאריך: 11/23/2009 4:24:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
המעבירים האחוריים של SRAM עובדים ביחס העברה 1:1 בעוד שמעבירים של שימאנו ביחס העברה 2:1. ע"מ לעבור למעביר אחורי של SRAM תצטרך גם לעבור לשיפטר אחורי (ימני) של SRAM.
אגב, במעביר קדמי אין הבדל, SRAM וגם שימאנו עובדים ביחס העברה 1:1.
מה הסיבה שאתה רוצה להחליף את המעביר האחורי - הוא לא תקין / שבור?
|