נושא: פדלים תאריך: 11/25/2009 11:39:00 AM
מחבר/ת: moshe Ofan
קיימים בשוק מבחר דוושות מיצרנים שונים שימנו , לוק ,וולגו ,טיים ועוד מאז שאני רוכב התחלתי עם דוושות של לוק ואני לא יחליף, עניין של טעם והעדפה ל :) :) פני כשנה החלפתי את הדוושות לדגם חדש לוק keo נח לחיבור וחליצה ,לעומת זאת ניסיתי את הדוושות של שימנו אולטגה ופשות לא היה נח קשה היה לי להתחבר אלהם מיד חזרתי ללוק ממליץ בחום .תוכל למצוא אצלי .
|