טקסט הודעת פורום
| 11/25/2009 10:11:00 PM |
|
נושא: בולם חדש תאריך: 11/25/2009 10:11:00 PM
מחבר/ת: נמרוד ד
היי, אולי אני קונה בקרוב אופניים יד שנייה, ואני מתכנן גם להחליף להן את הבולם אילו פרטים אני צריך לדעת על השלדה בשביל למצוא בולם שיתאים לשלדה ולגלגל? השלדה היא של giant stp. איזה ´פרטים´ יש להם?
|
חזרה לפורום |
|
|