נושא: אופני כניסה תאריך: 11/26/2009 12:07:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור
אופני כניסה חדשות אם מכללים סבירים מתחילים בהרך ב1600 ש"ח. כך שכדאי לך לשקול לקנות יד שניה.כך שתוכל לקנות אופניים יותר טובות. ברוב הרשתות יש אופניים יד שנייה כך גם עברו ביקורת מכונאי,שבדק את תקינותם ואת שלמותם. יש דגמים רבים מומלצים בפורום:טרק4300,4500 ,ספשלייזר הדרוק.גיינט יוקון,מרידה סאב40. הגובה שלך בדרך כלל מתאים גודל לארג´,אבל לכול אופניים גאומטריה שונה,כך שצריך לנסות את האופניים.
|