נושא: Giant Reign 0 תאריך: 11/26/2009 3:06:00 PM
מחבר/ת: דני הברמן
שלום לכולם! אני רוכב מזה שנה AM על GT I-Drive 5.2 משנת 2006 אני מעוניין לקנות אופניים חדשות.
אחרי סקירת שוק הAM לרוחבו "נדלקתי" מאוד מאוד על 0 Reign של Giant" אני יודע שזאת עלית מדרגה די רצינית.... אבל,למה לא?
אחת הסיבות הטובות לרעיון הזה הוא שבמחיר לא מאוד גבוהה, אתה מקבל 6 איינטש עם איבזור מצויין ובמפתיע מאוד משקל האופניים ממש לא גבוהה - 12.8 ק"ג (28Lbs) רוב אופניי הAM ברמה דומה שוקלים כ 13.5-14.5 ק"ג.
בקיצור, אשמח מאוד לקבל רעיונות ועצות! ובעיקר רשמים ממי שרוכב על Giant! תודה רבה, דני
|