הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/26/2009 3:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני הברמן עם תוכן  Giant Reign 0
נושא: Giant Reign 0 תאריך: 11/26/2009 3:06:00 PM
מחבר/ת: דני הברמן

שלום לכולם!
אני רוכב מזה שנה AM על GT I-Drive 5.2 משנת 2006
אני מעוניין לקנות אופניים חדשות.

אחרי סקירת שוק הAM לרוחבו
"נדלקתי" מאוד מאוד על 0 Reign של Giant"
אני יודע שזאת עלית מדרגה די רצינית.... אבל,למה לא?

אחת הסיבות הטובות לרעיון הזה הוא שבמחיר לא מאוד גבוהה,
אתה מקבל 6 איינטש עם איבזור מצויין ובמפתיע מאוד משקל האופניים
ממש לא גבוהה - 12.8 ק"ג (28Lbs)
רוב אופניי הAM ברמה דומה שוקלים כ 13.5-14.5 ק"ג.

בקיצור,
אשמח מאוד לקבל רעיונות ועצות!
ובעיקר רשמים ממי שרוכב על Giant!
תודה רבה,
דני





חזרה לפורום