נושא: כמה דברים תאריך: 11/26/2009 3:31:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
קודם כל - כפי שציינת - ציר הגלגל. יכול להיות 9מ"מ, 15מ"מ או 20מ"מ. הראשון והאחרון הגיוניים, אבל גם 15מ"מ עשוי להיות. שנית - קוטר מוט ההיגוי (Stirrer) - לדעתי אינטש ושמינית, אבל אני לא בטוח - קיים גם אינטש וחצי. שלישית - אורך מוט ההיגוי.
שני הראשונים פשוטים יחסית, משום שיש מידות סטנדרטיות. השלישי תלוי מאוד באופניים שעליהם היה מותקן לפני כן, ויכולה להיות כל מידה למעשה. זה הפרמטר הרגיש - שים לב.
אם אתה מתכוון להחליף לבולם באורך אחר, צריך לקחת בחשבון גם השלכות על הגיאומטריה.
בהצלחה
|