טקסט הודעת פורום
| 11/26/2009 7:46:00 PM |
|
נושא: :eek: אופס... שכחתי את הלינק.... תאריך: 11/26/2009 7:46:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
סליחה...להלן: http://www.outletcenter.co.il/
זו חנות עודפים, והמלאי משתנה בהתאם לעודפים. וכמובן שהכוונה היא להגיע לשם למדוד. דוקא את המידות באתר "הרים" אני לא מכיר, בודאי לא את הגדולות מאוד.
|
חזרה לפורום |
|
|