טקסט הודעת פורום
| 11/27/2009 6:20:00 PM |
|
נושא: אופנים מעולות!!! תאריך: 11/27/2009 6:20:00 PM
מחבר/ת: אור hit-spit
יצא לי לרכב גם עליהן וגם על הדגם אחרייהן (הגלורי) ובאמת אחלה של אופניים יש להן מתלה אחורי חכם אז אין בובינג רציני והן גם קלילות ומהירות שידרוג מעולה לפי דעתי
|
חזרה לפורום |
|
|