טקסט הודעת פורום
| 11/27/2009 6:29:00 PM |
|
נושא: כן. אין קשר תאריך: 11/27/2009 6:29:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
סנטר לוק הוא שיטת חיבור הדיסק לגלגל. כל מידות הדיסקים של שימאנו יתאימו. אם יש לך בלם עם מידה לא סטנדרטית זה עלול להיות בעיה, אבל במידות הרגילות לא צריכות להיות בעיות.
|
חזרה לפורום |
|
|