הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/28/2009 8:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אור hit-spit עם תוכן  לאיזה סגנון רכיבה?
נושא: לאיזה סגנון רכיבה? תאריך: 11/28/2009 8:54:00 PM
מחבר/ת: אור hit-spit

מתחיל או מנוסה?
שיכוך מלא או זנב קשיח?
לדעתי לא כדאי לשלול יד שניה כאפשרות כי יש היצע מאוד גדול וזול במצב טוב


חזרה לפורום