טקסט הודעת פורום
11/28/2009 8:54:00 PM
אור hit-spit
לאיזה סגנון רכיבה?
נושא:
לאיזה סגנון רכיבה?
תאריך:
11/28/2009 8:54:00 PM
מחבר/ת:
אור hit-spit
מתחיל או מנוסה?
שיכוך מלא או זנב קשיח?
לדעתי לא כדאי לשלול יד שניה כאפשרות כי יש היצע מאוד גדול וזול במצב טוב
חזרה לפורום