הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/29/2009 8:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  avinoam kaminski עם תוכן  ירידת אוויר בבולם future shock e150SL
נושא: ירידת אוויר בבולם future shock e150SL תאריך: 11/29/2009 8:49:00 AM
מחבר/ת: avinoam kaminski

שלום
בשבת האחרונה יצאתי לרכב ביער בן שמן. לאחר הרכיבה, קצת לפני שהגעתי לרכב שמתי לב שהבולם הקידמי שלי נהיה רך מאוד.
היום בבוקר (לילה אחרי) ניסיתי לעשות סיבוב קצר בחניה וראיתי שהבולם נסגר לגמרי. כאילו יצא לו כל האוויר.
הבולם המדובר הינו future shock e150SL באופני specialized enduro expert 2008.
יש למישהו רעיון למה ברח האוויר?
האם מספיק למלא מחדש? או שהגיע הזמן לטיפול מקיף?
אם צריך טיפול, היכן ניתן לעשות? (אני גר באזור רחובות) וכמה זה צריך לעלות?
תודה רבה מראש לכל העונים


חזרה לפורום