נושא: אבל!!!! תאריך: 11/13/2002 9:03:00 AM
מחבר/ת: moshe mor
במחקר חדש שנערך לאחרונה בארה"ב לאחר בדיקה של קרוב ל10000 ניבדקים ולמשך כ-3 שנים לא נימצא כל קשר בין לקיחת ויטמינים ובריאות. נכון הוא שעל כל מחקר שלילי קמים עשרות מחקרים חיוביים לכן כאשר אנו מסתמכים על מחקר מסוים יש לשים לב לשורה הסופית שתמיד מגיע באותיות מקרוסקופיות, מי הוא שמזמין את המחקר הנ"ל? המחקר שפורסם לאחרונה הוא מחקר בלתי תלוי! מניסיון ומהרגשה אישית של לקיחת תוספיי מזון מאושרים בלבד, ההרגשה מעולה והבריאות יחסית טובה לכן יש לתת לרגש האישי לקבוע האים כדאי או לא כדאי לצרוך תוסף מזון(ויטמינים)כלשהם. ;)
|