טקסט הודעת פורום
12/1/2009 10:18:00 PM
ליאור פסואה
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
12/1/2009 10:18:00 PM
מחבר/ת:
ליאור פסואה
יש אופניים בסביבות תג מחיר של 5000 ש"ח? חדש או משומש ?
חזרה לפורום