הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/2/2009 9:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי חיטלמן עם תוכן  Raleigh Mojave 7.0 International 2008
נושא: Raleigh Mojave 7.0 International 2008  תאריך: 12/2/2009 9:51:00 PM
מחבר/ת: צחי חיטלמן

היי מישהו מכיר תחברה/ הדגם הזה???
אני רוצה לקנות תאופניים האלו ולא מכיר תחברה יש למישהו המחצות עליהם?

http://www.matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={2AB50E45-5C74-11D8-A143-00024407CB1B}&details_type=1&itemid={F357ED58-32F4-4989-9625-9905672B0FFA}

או בקישור-


http://ofney-habira.co.il/Product.asp?Pid=44&Cat2Cat1ID=44&Cat2ID=139



חזרה לפורום