נושא: הזמנה להצטרף לפורום הרוכבים של זכרון יעקב תאריך: 12/3/2009 11:04:00 AM
מחבר/ת: Neria Netser
:D שלום לכם,
כפי שתוכלו לראות בקובץ המצורף - פורום רוכבי האופניים של המושבה משדרג ומעדכן את פעילותו והיא תופסת תנופה גדולה. נשמח להעזר בכם בפעילות ישירה, בדעות ובהצעות, בפרסום הלאה ברשימות התפוצה וגם בהפניות למי שעוד עשויים לקחת חלק בתחום (יש כמה דרכים והן מפורטות במסמך שערכנו). רוב תודות ויומנעים, נריה נצר רם דיבון
0522-561053 050-3898888 [email protected] [email protected]
|