הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/3/2009 11:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  ירידת אויר בבולם
נושא: ירידת אויר בבולם תאריך: 12/3/2009 11:36:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה

אם יש לך משאבת בולם בבית אז תמלא אויר ותעקוב לראות אם יוצא שוב.

בכל מקרה, כנראה שיש איזו בעיה בבולם.
קפוץ למצמן בביל"ו (הכי קרוב אליך לדעתי) והם יוכלו לבדוק מה הבעיה - יכול להיות שיצטרכו לשלוח את הבולם לסדנת הבולמים שלהם בפולג - יקח כמה ימים.

במידה והאופניים באחריות (אם קנית יד ראשונה ממצמן) אז אם אני לא טועה יש אחריות של 5 שנים לבולמי Specialized.

בהצלחה :)


חזרה לפורום