הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/3/2009 6:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  אופני כניסה
נושא: אופני כניסה תאריך: 12/3/2009 6:49:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור

אופני ראלי הם מותג ידוע עשרות שנים.
האופניים הראשונות שלי היו מדגם דומה.
כמותג ירדו מגדולתם,אבל נותנות רכיבים ברמה גבוהה יחסית למחיר.
בתור אופניים ראשונות הם בסדר גמור.רק תעשה נסיעת מבחן על מספר דגמים.


חזרה לפורום