נושא: ק"קל תאריך: 12/4/2009 12:50:00 PM
מחבר/ת: לואי 8
טוב זה השטח שלהם, רצו להמנע מפציעות . לדעתי זה משחק חתול ועכבר חלק בונה חלק הורס. הדבר הכי חשוב הוא ,, להמנע סופית מהעלאת תמונות ומיקום לאותם אלמינטים , את הריגול שלהם מקבלים אוןליין מהפורמים .... הכל צריך לעבור מפה לאוזן.. חבל על המסלול .. יש המון דברים שהטבע בנה ומי שמעוניין לקפוץ תמיד ימצא איזה דרוף חמוד
|