הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/4/2009 12:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נדב כרמי עם תוכן  גלגל עקום
נושא: גלגל עקום תאריך: 12/4/2009 12:58:00 PM
מחבר/ת: נדב כרמי

שלום רב!יש לי iron horse maverick 15.5. הגלגל האחורי שלי התעקם ונשברו חישורים. יש אפשרות לתקן זאת? או שעלי לקנות גלגל חדש. ואם אני קונה כמה חישוק עם הכנה לבלם דיסק צריך לעלות?


חזרה לפורום