נושא: מדהיממממממממממממממם ...וכל כך מדבר אלי תאריך: 11/13/2002 9:26:00 AM
מחבר/ת: hindeer
גם אני הסתובבתי עם שניים כאלו. השד הרע לא נתן לי להתפשר על אופניים והמציא תירוצים. הוא גם היה מאוד יסודי ולימד אותי את הסדר הנכון של רמות האביזרים כשהוא מקפיד לציין שדיאור היא הרמה הנמוכה ביותר..(שקרן עלוב), ביום ההולדת שלי אפילו ראינו אופניים לא רעים בכלל, ש"מ אביזרים טובים והוא בשלו...מושך ומושך... כתבה מקסימה וכל כך נכונה... אהבתי את הקטע של הדיווח לבת הזוג...כן כן גם אני עשיתי "עיגולים"....
|