הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/13/2002 9:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  hindeer עם תוכן  מדהיממממממממממממממם ...וכל כך מדבר אלי
נושא: מדהיממממממממממממממם ...וכל כך מדבר אלי תאריך: 11/13/2002 9:26:00 AM
מחבר/ת: hindeer

גם אני הסתובבתי עם שניים כאלו. השד הרע לא נתן לי להתפשר על אופניים והמציא תירוצים. הוא גם היה מאוד יסודי ולימד אותי את הסדר הנכון של רמות האביזרים כשהוא מקפיד לציין שדיאור היא הרמה הנמוכה ביותר..(שקרן עלוב), ביום ההולדת שלי אפילו ראינו אופניים לא רעים בכלל, ש"מ אביזרים טובים והוא בשלו...מושך ומושך...
כתבה מקסימה וכל כך נכונה...
אהבתי את הקטע של הדיווח לבת הזוג...כן כן גם אני עשיתי "עיגולים"....


חזרה לפורום