טקסט הודעת פורום
| 12/4/2009 8:35:00 PM |
|
נושא: משקל כבד תאריך: 12/4/2009 8:35:00 PM
מחבר/ת: צור מוסרי
שלום אני רוכב חדש חדש קניתי היום אופניים {merida trans mission 500}. לעשות ספורט אני שוקל 140 קילו גובה 1.87 צריך המלצות לאימונים ולכאבים מהכסא ?איך להתחיל. תודה וערב טוב {ואם יש רוכבים כבדים שיכולים לעזור תודה}
|
חזרה לפורום |
|
|