הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/4/2009 10:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  johhny k עם תוכן  גם במסלול שלנו שאנחנו בונים זה קורה
נושא: גם במסלול שלנו שאנחנו בונים זה קורה תאריך: 12/4/2009 10:54:00 PM
מחבר/ת: johhny k

חזרנו לשם אחרי יום קשה
וגילנו שהרסו לנו אלמנטים
ואפילו עוד לא סיימנו ולא פירסמנו!
זה ממש חבל שקקל מתנהגים ככה
אחרי הכל אנחנו מעודדים טיולים בארצנו ולא ממש גם הורסים מזזים אבן פה אבן שם
לטבע זה לא ממש מפריע
ולבנות פארקים ל"על האש" יותר הגיוני מביחנתם

פשוט מעציב שלא מעודדים ספורט כ"כ טוב בארץ!


חזרה לפורום