נושא: יצחק הגיע הזמן לדאוג תאריך: 12/5/2009 7:56:00 PM
מחבר/ת: שמעון נפתלוביץ
אני מציע לך לקורא על cvm באינטרנט אפרופו יש עוד כמה סימנים שיכולים לאשש הכל כתוב הצעה נוספת שאל את הרופא המטפל האם הוא מתכוון לשלוח אותך לעוד בדיקות?חוץ מבדיקות ראיה אם לא תעמוד בתוקף על כך אגב האם לוקח אספרין לדלול דם? ומה מצב הכולסטרול? אחי הגעת לגיל ששחייבים לדאוג.. בלי פניקה,
|