טקסט הודעת פורום
| 12/5/2009 7:58:00 PM |
|
נושא: אז למה לא ש"מ ברמת כניסה? תאריך: 12/5/2009 7:58:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
יש כאלה מוצלחים, ואין הכרח להתחיל עם ז"ק. כל מה שתוכל לעשות עם אופני כניסה ז"ק תוכל גם עם ש"מ מקביל. הוא יהיה קצת יותר יקר, אבל אם זה לא שיקול, לך על ש"מ ללא היסוס.
|
חזרה לפורום |
|
|