הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/5/2009 7:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אז למה לא ש"מ ברמת כניסה?
נושא: אז למה לא ש"מ ברמת כניסה? תאריך: 12/5/2009 7:58:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

יש כאלה מוצלחים, ואין הכרח להתחיל עם ז"ק.
כל מה שתוכל לעשות עם אופני כניסה ז"ק תוכל גם עם ש"מ מקביל. הוא יהיה קצת יותר יקר, אבל אם זה לא שיקול, לך על ש"מ ללא היסוס.


חזרה לפורום