טקסט הודעת פורום
12/8/2009 12:55:00 PM
צחי חיטלמן
Maverick 5.1
נושא:
Maverick 5.1
תאריך:
12/8/2009 12:55:00 PM
מחבר/ת:
צחי חיטלמן
יש למישהו מושג איזה שנה הם ואם כדאי לקנות אותםם
מחפש אופניי כניסהה
http://city-bike.co.il/default.asp?iID=MEMDL
חזרה לפורום