נושא: התלבטות תאריך: 12/8/2009 2:27:00 PM
מחבר/ת: תום קינן עמק הא
שלום אני רציתי לשאול מה עדיף משומש או חדש? יש לי 2 אפשריות הראשונה אופנים חצי יד שניה זאת אומרת שילדה חדשה לגמרי 2010 אורבה לנזה עם full xt שהחלקי XT משומשים ובולם FOX 100 ממ גם משומש על בא עם אחריות ל3 חודשים אחרי שיפוץ(הבולם) לעומת אפשרות 2 אופני TREK 6700 חדשות כמו המפרט באתר של TREK מה עדיף?
|