נושא: מאוד תלוי במצב החלקים תאריך: 12/8/2009 9:13:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
סביר להניח שבולם ששופץ אצל היבואן הוא במצב שלא נופל מחדש. אבל גלגלים, מעבירי הילוכים, ציר מרכזי, מיסבי ראש וכיו"ב, עלולים להיות שחוקים ברמה כזאת או אחרת. אפ המפרט עדיף בהרבה על חדש, והציוד בצב טוב, זה כדאי, אבל דוקא שלדה היא החלק הכי עמיד באופניים (כמובן, בהנחה שאין סדקים או שברים).
מקוה שעזרתי
|